Bzy zakwitną za kilka dni. Kwitną krótko. Kiedyś myślałem, że kwitną za krótko. Coś pięknego się kończyło. Patrzyłem na kwiaty bzu i myślałem o tym końcu... To nie był dobry pomysł dla mnie. Uważam teraz, że warto cieszyć się urodą chwili!
Dzisiaj idąc do pracy szukałem więc dobrych wrażeń. Zobaczyłem kwitnące drzewa, stare drewniane domy wśród drzew w okolicach Węglówki, ładną dziewczyną przemykającą na staromodnym rowerze wśród tirów na Andersa. Słuchałem MostlyAutumn i byłem tylko w tej chwili. To był mój prezent dla siebie na początek dnia.
Proponuję, abyś jutro zaczynając dzień znalazł/ znalazła też coś ciekawego, ładnego, coś czego oglądanie sprawi ci przyjemność. Przyjrzyj się temu. Bądź tu i teraz.

Daj sobie chwilę - nie myśl o niczym, tylko patrz, słuchaj, bądź.
Zobaczysz, co się stanie!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gdy czas się zatrzymuje...